DIRTY GLASS

Oj vad tiden bara springer iväg, redan över en vecka sen jag skrev senast. Men nu är jag här igen :) Kan skriva lite kortfattat vad jag gjort de senaste dagarna: 
I onsdags åkte jag ut till Falerum för att träffa mina bättre hälft. Jätte mysig dag/kväll/natt :) Sen i torsdags var det dags att åka tillbaka in till stan igen. Blev hockeykväll och öl hemma hos mig som slutade med utgång till Harrys. Riktigt trevlig kväll :) 

Igår var jag och älsklingen hembjudna till mamma för att äta årets första grillat, hur gott som helst! Önskar jag varit ledig på kvällen så jag också kunde druckit lite gott till maten, men det vart alkoholfritt för min del. Kändes jätte skumt att komma hem till mamma och faktiskt inte bo där längre. Konstig känsla men kändes ändå väldigt skönt :)
Var även och hämtade ut våra Metallica biljetter i torsdags, för den 3 JULI är det Metallica konsert i Ullevi som gäller för vår del, de kommer bli Grymt!

Sen måste jag ju bra skriva Krypa På Er till min kära morfar OCH farfar som inte alls mår bra för tillfället. Massor med styrkekramar till er! ♥
Nu ska jag försöka vila en stund för att klara av att jobba inatt också. Måste försöka samla på mig lite energi så jag orkar laga mat sen med. Men jag hoppas ni får/har haft en jätte bra dag! Kram Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0