I'm back!

Här var det inte igår man var inne och skrev, hade helt glömt bort att jag ens hade en blogg om jag ska va ärlig. Men jag mår i vilket fall kanon! Jobbet flytter på, jobbar fortfarande på fast schema. Har flyttat till egen lägenhet i Gottfridsberg där jag trivs som fisken i vattnet, helt nyrenoverad och jätte fin lägenhet :) Min kära bil gick igenom besiktningen för i år också så det känns hur bra som helst :) Och inte nog med allt detta så har jag träffat världens underbarast kille som jag älskar över allt annat! 

Idag har jag tvättstugan för första gången, så mamma ska komma hit och hjälpa mig med det sen :) Är verkligen på tiden att tvätta då i stort sätt alla mina kläder ligger i tvättkorgen. Mycket mer än det ska jag nog inte göra idag, vad jag planerat ännu i alla fall men man vet aldrig. Imorgon och på torsdag är det jobb som gäller igen. Men skönt med ledig helg! 

På lördag bjuds det på inflyttningsfest hos min älskade vän Karolina som flyttat hem ifrån Norge :) Det ska bli riktigt trevligt. Verkar som att det är massor med folk som ska komma så det ser jag fram emot. Plus att mina finste ska sova hos mig hela helgen, helt underbart :) 

Nu ska jag städa lite här hemma innan mamma kommer.
Jag hoppas att det är bra med er alla därute  :) 

Massa kärlek / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0