Hej på er!

Nu har jag för ett tag sen vinkat hej då till min älskling som var tvungen att åka hem en sväng idag. Men vi får träffas runt 6 tiden på lördag morgon igen :) Längtar redan! Blev nybakade frallor till frukost som min fina gick och köpte till oss. Hur gott som helst :) Idag ska jag vika all rentvätt som för tillfället bara ligger ned kastad i ikea-kassar. Sen måste jag städa lite också! Pappa var här igår för att hjälpa mig att borra upp lite hyllor, speglar och tavlor så dammsuga är ett måste idag! Kvällen/natten bjuder på jobb för min del, tillsammans med Marielle :) Känns skönt att det är sista natten för denna vecka!
Nu är det nog dags för mig att ta tag i mina sysslor så jag kommer någon vart, för det skulle inte va helt fel att hinna vila ett tag innan jobbet också.
Men jag får önskar er alla en härlig torsdag i det fina men tyvärr väldigt blåsiga vädret!
Nu har jag för ett tag sen vinkat hej då till min älskling som var tvungen att åka hem en sväng idag. Men vi får träffas runt 6 tiden på lördag morgon igen :) Längtar redan! Blev nybakade frallor till frukost som min fina gick och köpte till oss. Hur gott som helst :) Idag ska jag vika all rentvätt som för tillfället bara ligger ned kastad i ikea-kassar. Sen måste jag städa lite också! Pappa var här igår för att hjälpa mig att borra upp lite hyllor, speglar och tavlor så dammsuga är ett måste idag! Kvällen/natten bjuder på jobb för min del, tillsammans med Marielle :) Känns skönt att det är sista natten för denna vecka! 

Nu är det nog dags för mig att ta tag i mina sysslor så jag kommer någon vart, för det skulle inte va helt fel att hinna vila ett tag innan jobbet också.  

Men jag får önskar er alla en härlig torsdagseftermiddag i det soliga men tyvärr väldigt blåsiga vädret!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0