Dagens

Hur mår du? Egentligen lyckligare än någonsin tack vare min älskling. Men har en krump i magen av oro för fafar och morfar.
Vad gör du? Just nu ligger jag i sängen med datorn på magen och gör ingenting.
Vad ska du göra? Så lite som möjligt. Försöka vila en stund, sen laga mat och sen jobba 19:30-06:00.
Vad har du gjort? Vaknade upp med älskligen imorse, umgicks lite med honom innan han åkte. Sen har jag inte gjort mycket mer än att ligga här.
Vad har du på dig? Mysbyxor och T-shirt.
Vad vill du ha? Makten/styrkan att kunna bota mina kära.
Vad är du sugen på? Är hungrig så skulle egenligen kunna äta vad som helst, men har inte orken till att påbörja någonting.
Vad måste du göra idag? Fixa matlåda. Duscha. Jobba.
Vad borde du göra idag? Städa lägenheten!
Dagens låt? K'NAAN - Wavin' flag
Dagens längtan? Saknar redan min älskling fast det inte var många timmar sen han åkte, behöver honom nu ♥ Men jag får vänta tills imorgon.
Vad ska du göra precis just nu? Ta en cigg, sätta på en film och ta det lugnt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0