↓ My weekend ↓

Nu klockan 01.20 söndagnatt har jag äntligen börjat leva
igen efter helgens bravader, så nu ska ni få höra ;D...

↓ Fredag ↓

Elinore kom till mig vid halv 2 ungefär och vi åkte ut till tornby
en sväng för att köpa alkohol och lite annan shopping.
Köpte bl.a. två par tröjor och ett par örhängen :) Plus att jag var duktig
och kopierade min bilnyckel (äntligen).

Efter shoppingrundan åkte vi hem för att fixa oss och vid 18 var vi
hos Ida där vi drack lite innan det var dags att börja kvällens planer.
Kl 20 hade vi bokat bord för åtta på resturang Ghingis och med mätta
magar och lite smått berusade gick vi efter middagen vidare till Cosmic Bowling!
Vi hade verkligen skit trevlig :) (och så måste jag väl tillägga att ja vann ;))

Gick från bowligen vid 00.30 ungefär, de flesta skulle hemmåt då men jag
mötte upp Daniella och Sofie på stan för ännu ett par öl och drinkar :)
Hamnade visst på efterfest på ett kontor med sex grabbar och poker med,
haha, svin kul :) Kom hem vid 07 ungefär! ;b
Tack mina älskade underbara tjejer för en lyckad kväll :)

Lördag ↓

Var sängbunden nästan hela dagen, låg och halvsov och kollade på filmer!
Tror jag gick upp vid halv 7 ungefär för att duscha och sånt.
Vid åtta kom Marielle hit och vi satte oss för att snacka skit o dricka öl.
Efter ett tag kom även Freddie och Tim och joinade oss :)

Blev även en sväng in till stan och så vidare på efterfest.
Efterfesten kunde man väl skippat för den var inge vidare, men men..
Kom hem vid halv 6 ungefär och somnade så gott, så gott.
Men överlag så blev det också en väldigt trevlig kväll, så tack mina vänner :)

↓ Söndag

Har verkligen inte gjort någonting vettigt idag.
Som vanligt kollat på film och bara haft det lungt och skönt.
Ett par härliga telefonsamtal och så givetvis en söndagstacos ;D haha.
Nu ligger jag i sängen och har precis kollat klart på femte filmen för idag, haha.
Är inte ett dugg trött så kanske blir en till innan jag somnar! ;) Kul liv?

Aja! Hoppas det är bra med er i alla fall :)
PUSS, KRAM OCH MASSA KÄRLEK  /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0