Ännu en helg har passerat..

FREDAG:
Åkte som sagt en sväng till skopunkten och kostade på mig ett par
nya stövlar, tyckte det var dags nu när det börjar bli höst.
Sen åkte jag hem en sväng och så vidare upp till Gotte för att träffa
Marielle. Vi kollade på IDOL och så blev det ölspel och öl givetvis.
Blev även en runda på stan, SVIN kul hade vi!!
Var på 55an och Pitchers.

LÖRDAG:
Gick upp till gotte igen för att träffa Johanna. Satt hemma hos henne och
JD och drack en tag och sen blev vi upphämtade av Dennis för att åka
hem till Jimmy och Daniella där det bjöds på fest.
Blev pokertunering, mariocart, ölspel och annat skoj :)
Utgång även denna kväll och till samma ställen, 55an och Pitchers.
Tyvärr inte lika lyckad kväll som i fredags men den var absolut helt okej :)

SÖNDAG:
Kommer nog fördriva tiden som jag brukar göra på söndagar,
i sängen framför datorn/tvn med lite goa grejer.
Ska nog hinnas med en tacos ikväll också, blir ni chockade? ;) haha.

Hoppas ni haft en bra helg mina vänner! :)
Och för er som har spenderat helgen med mig, tack så mycket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0