TISDAG!

Har spenderat eftermiddagen/kvällen hemma hos
Marielle, kollade mest på tv, idol och så blev det lite poker-
spelande på svenskaspel.  

Nu ligger jag hemma i sängen, fick precis för mig att börja ladda
ner Smallville från början och kolla alla säsonger..
Men tar ett tag att få ner hela säsong 1 så blir nog att ladda ner
en film vid sidan om också, som jag kan kolla på ikväll innan jag somnar! :)

Ser fram emot morgondagen!
Blir nog ost, kex, räkor, alkohol och så med tjejerna :)
Får se om det blir en liten utgång också, "Girls night out" är ju aldrig fel! ;D

Nu ska jag fixa en kvällsmacka
innan det är dags att krypa ner ordentligt i sängen. 
 
Hoppas ni haft en bra tisdag! Puss och God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0