Räkfrossa.

Blev en hellyckad kväll igår, fullt ut :)
Började ju som sagt med lite räkfrossa hemma hos JD med Johanna, Elli,
Daniella och Sofie. Väldigt mysigt!
Sen blev de lite lekar och massa skratt & prat som vanligt :)

Vid halv 12 tog vi en taxi in till stan. Tog först en Cider på Yngves och sen
vidare till Platens. Hade verkligen skit trevligt,
det var väldigt mycket trevliga människor ute igår tycker jag :)
& det är ju alltid kul!

Jag hamnade även på efterfest (ovanligt?) med några nyfunna vänner, haha. 
Den låg bara några portar ifrån mig så det kändes ju rätt slappt.
Blev även en fortsatt "mini-efterfest" hos mig, mouhahaha... Kul man kan ha!
Kollade tydligen på skräckfilm och grejer? HAHA.

Nu ligger jag och inväntar den roliga baksmällan som inte kommit än,
är nog fortfarande full, hahaha.......
Men PUSS på er och tack mina underbara flickor för igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0