Myspys!

Blev en bra & mysig söndagskväll precis som jag trodde,
tack för det min vän :)
Kollade på The strangers" = BRA och "The human centipede" =
bland det sämsta jag sett!

Har inte sovit så värst mycket i natt, är verkligen huuurr trött som
helst så ORKAR VERKLIGEN INTE jobba idag!
Vill bara krypa ner i sängen och ligga där hela kvällen/natten. Fan då!

Men men, det är bara att byta om och ta bilen dit snart för att påbörja ett
arbetspass på 10 timmar ;( *suck* Och samma sak imorgonnatt, 19:30-05:30.
Nu är ett sånt läge då jag faktiskt tycker synd om mig själv (a) hehe.

Men klarar mig nog.
Hoppas de är någon nattglad som kan hålla mig sällskap över telefon! :)

Massor med kramar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0