löne-fredag

Skulle försöka hålla i pengarna den här månaden och inte köpa en massa
skit. Lyckades jag bra tror ni? Var på IKANO i knappt en timme och lyckades
köpa skit för över 2000kr! snyggt jobbat tycker jag :)
Är det verkligen nödvändigt att köpa ny vinterjacka varje år? Har en röd och
en svart hemma men ändå ville jag ha en ny, en röd igen (a) haha.
Men men, är nöjd :) Och om inte annat så är det ju öppet köp i 30 dagar!

Förutom jackan köpte jag en topp på BIKBOK, en ring och ett par strumpbyxor :) 

Nu tänkte jag städa i ordning lite här hemma.. 
Sen blir det väl lungt ett tag innan det är dags att parta till de lite! 
Vet inte riktigt hur det blir ikväll än, men ska i alla fall va med Marielle, så mycket
vet jag. Och antagligen hemma hos mig :)

Men ni får ha en super bra lönehelg :) PUSSSS på kinden.   
KIMBERLY W JKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0