Hej sötnosar!

Har fått "ett litet extrajobb", eller vet inte om man kan kalla det jobb,
är väl mer en tjänst men lite pengar får jag allt för det :)  
Har i alla fall idag och ska antagligen resten av veckan åka ut till
Lizette & Carl för att rasta deras vovvar :)
Skönt att göra något om dagarna, komma ut på landet & få sig lite luft :)
Jätte goa hundar med så det är bara kul :)



Sen har jag även träffat Marielle en sväng, åkte ut till Malmslätt för hon
skulle hämta lite saker i sitt förra hus där hon växt upp :) 

Nu ligger jag hemma igen. Började kolla på en film men somnade direkt, 
som tur var ringde telefonen och väckte mig. Får inte hålla på att sova om 
dagarna för ja ligger ju vaken hela nätterna då. 
Så nu tänkte jag gå upp och försöka få de lite fint här hemma, ser ut som fan. 
Måste väl fixa lite mat sen så småningom också, men det blir nog till IDOL :)

Längtar tills på FREDAG = LÖNING = SHOPPING & PARTYYY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0