Goddagens!

Min dag började med att hämta Elinore på jobbet vid 12,
sen åkte vi hem till mig och käkade lite och Lizette kom
även förbi på sin lunchrast :)
Sen åkte jag och Elli ut till landet för att rasta hundarna igen!

Påvägen därifrån svängde vi förbi Ljungsbro/Ljung för att "hälsa
på" Stefan o lämna blommor på hans grav :)
Saknar dig och tänker på dig jätte ofta, hoppas du vet det!



Var även förbi Johanna en sväng för en cigg och lite skit snack :)
Nu ligger jag hemma, tänkte kolla slutet på filmen som jag började kolla
på i natt.. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det märks. 



↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

Måste bara tillägga Ellis sjukt roliga kommentar på kyrkogården..
- Vad fint och livat det blev med dom gula blommorna
OJJJJ, kanske inte var så passande ord... :O
hahahahaha, sjukt kul. *humor*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0