Fin begravning

Blev att jobba i tisdags natt också, så kom hem kl 06 igår
morse och skulle va på begravningen kl 10.
Rätt jobbigt att somna kl 07 och klockan ringde 08, FY!
Men jag överlevde även den dagen.
Jätte fin begravning och ett fint avsked utav gammelmormor!
Vila i frid kära du ♥



Efter begravningen blev det smörgårstårta och sen åkte vi till
en gård där gammelmormor växte upp (där hennes son bor nu) och
kollade runt lite.
Kom hem kl 16 ungefär och somnade direkt. Vaknade vid 20 igen men
det tog inte lång tid innan jag somnade om igen, så sov jag till 13 idag.
Sköööönt och skapligt utvilad :D

Nu ska jag snart åka till Ekholmen för att bli klippt av Suzan :)
Blir nog att köpa en hårfärg o slänga i sen med!
Så jag blir fin och fräsh tills imorgon :) Ska bli såååå KUL!

Aja dags att dra upp tempot så jag kommer iväg!
Ha det bra! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0