Dynamite

Igår blev det först en sväng till Ikano med Emilia för att kika
lite och även en kortis in till stan.
Efter det mötte vi upp Lizette vid MAXI för att följa med henne och
storhandla och sen åkte vi ut och kollade in hennes nya hus ute
på "landet" :) Jätte mysigt litet hus!

Senkvällen spenderades på stan med Sofie, Anna och ett par till för
lite öldrickande och skit snack.
Jag var rätt trött så var inte så långvarig, kom hem vid 01 ungefär :)
Då la jag mig och kollade på "Letters to Juliet", den var bra!

Idag vet jag inte vad jag ska göra..
Håller på och fixar lite käk nu, blir potatismos och fiskpinnar.
Imorgon snackades det om att festa till det lite med brudarna, läänge
sen jag hittade på någonting med "det gänget" så de ska bli kul :)!!

Jaja, dags att titta till maten.
Kanske hörs senare. PUSS på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0