Break of dawn!

Tisdag

Åkte med Sofie, Emilia och Chrille till Ikano/IKEA en sväng,
sen blev det även en fika på stan med Soffan. Mkt trevlig dag :)

Onsdag

Har haft svin svårt att somna/sova på sistone, vet inte
vad det är för fel på mig..
Oftast blir det sömnlösa nätter då jag inte somnar innan 06
men i natt somnade jag nästan direkt men vaknade typ en gång
i halvtimmen istället, sjukt irriterande!

Men men.. När jag vaknade imorse hade jag jätte ont i halsen,
huvudverk och snorig, fick PANIK! Får inte bli sjuk tills helgen,
det får bara inte hända!
Så struntade i det jag skulle göra idag, har legat hemma och försökt
att vila upp mig lite istället, kollat på "the karate kid" vilken underbar
film och sötaste ungen ever!! haha.

Nu ska ja börja fixa lite inför helgen, sen är det jobb som gäller,
19.30-05.30..
Måste försöka att inte sova så jätte långt in på dagen imorgon heller,
för måste kunna sova tors-natt och va pigg & utvilad tills på fre-morgon! ;D
SKA BLI SÅ KUL!

Jaja, ha det så jätte bra!
Får se om det kommer en uppdat. imorgon, annars får ni nog vänta tills
på måndag-kväll. Men då lär ni nog få höra på en massa roliga grejer ;)

Puss och Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0