Blev en 27-timmars fylla.

Runt 17 i fredags kom Marielle hit och vi började dricka.
Och efter ett tag i olika omgångar kom även Dennis, Kenny,
Johanna, JD + två kompisar och Kim hit :)
Hade det väldigt trevligt måste jag säga, som vanligt!

Vid halv 12 gick vi in mot stan, började på 55an och sen blev det
Pitchers och Pitch black. Fulla och glada för hela slanten :D
Blev även att avsluta kvällen på Platens.

Och inte var festen slut där inte, nee inte på långa vägar!
Efterfest hos mig som höll på hela natten lång,
när de andra gick in till stan så gav jag upp, då var kl 20 lör-kväll, haha.
Så det blev alltså en 27-timmars fylla, var HELT SLUT igår kväll,
tror inte riktigt kroppen förstod om jag fortfarande var full eller bakfull, haha..

Jaja, vart i vilket fall en lyckad 27-timmars ;)

Idag är jag väldigt glad över att jag stannade hemma igårkväll!
Känner att jag börjar leva igen liksom ;D haha. 
Så vad händer idag då?
Blir att tjocka sig med mamma & pizza sen och ikväll blir det film och mys :) 
Kommer nog bli en BRA SÖNDAG, det känner jag på mig!

Ha en mysig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0