Depressed

Det är nog de äldsta vännerna som alltid kommer att finnas
där som en högra hand när det behövs.
Det är de som märker om man inte mår bra, om det är någonting som är fel.
Medan de känns som att andra bara mår bra av att slippa veta,
slippa bry sig och slippa finnas till hands och höra av sig.   

Tack min vän för ett behövligt samtal, tack för att du finns ♥

Sen finns det ju två relativt nya vänner, (ni vet precis vilka ni är).
Ni vann mitt hjärta på bara några dagar och jag gör allt för er, precis som jag
vet att ni ställer upp för mig när det behövs!

Ännu en deppdag som ni nog märker. Att humöret kan svänga så dant gör mig
inte riktigt klok.. Men får väl fortsätta att skylla på höstdeppen.
Hoppas att de går över snart bara, för det här är allt annat än roligt kan jag lova.

Och inte ens tid att tycka synd om mig själv har jag, plikten kallar..
Men får hoppas att natten går snabbt och vi slipper springa på massa problem.

Och så saknar jag er så sjukt mycket :'(  Fortsätt att vila i frid, hoppas vi snart!
Åååååh, depp depp depp, UPP MED HUMÖRET!

Hoppas allt är bra med er! ♥


Kommentarer
Postat av: alex

upp med humöret Sandra..

2010-10-26 @ 07:54:53
URL: http://niktiacourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0