Heeey hooe!

Vart inte alls som jag hade tänkt mig igår, blev visst en utekväll som slutade
med att vi kom hem runt kl 06 imorse, haha!
Men kul hade vi allt :)
Började med förfest hos Alex och sen in till stan, 55an & Pitchers!
Får ännu en gång tacka mina goa vänner för en jätte trevlig och lyckad kväll :)

Idag har det bara blivit slappt, slappt och slappt :)
Har legat i sängen och bara tagit det jätte lungt hela dagen, skönt & behövligt!
Kommer nog fortsätta att ligga här och kolla tv/film.

Imorgon är det dags för jobb igen, 19:30.. Och samma på tisdag!
Men sen är jag ledig ett tag!
På onsdag blir det resturang och utgång med alla brudarna för att fira Sofie :)
Och till helgen är det halloween, så ska väl styra upp nått kul till dess med!

Everything has a happy ending! ♥

Hoppas ni haft en trevlig helg!    Pussar & Kramar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0