Konstig kväll

Gårdagen kortfattad:
Skeppet med Marielle & Emil
Tornby
Hos Marielle en sväng  
Hos mig
Förfest hos Dennis
Utgång - 55an, Pitch, Platens 
Efterfest

Kvällen får bli förknippad med ordet: konstig.
Har nog aldrig kännt så många känslor på en o samma gång,
var arg, glad, ledsen, trött, pigg, irriterad oo jaa, allting samtidigt.
Inte bra de där!
Men vi hade det rätt kul i alla fall :), vi brukar vara rätt duktiga på att
göra det bästa utav situationer! haha. 

Kom hem vid 05 ungefär och fick för mig att jag var jätte hungrig, så jag lagade
mat. Haha, herregud! 
Åt i alla fall och efter det somnade jag jätte snabbt.
Har inte vaknat en enda gång inatt, sovit som en stock! 

I natt blir det jobb.... Är så sjukt trött för tillfället, ORKAR verkligen inte! 
Men men, bra pengar och ett hinder från att dricka alkohol,
för det får det fan i mig vara slut med för ett tag framöver, pallar inte mer!  

Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0