Torsdag!

Oj oj vilken huvudverk jag fick stå ut med igår natt, inte alls kul!
Och det värsta är att den fortfarande inte gått över, 
så antar att jag kommer få ännu en jobbig natt på jobbet..
Ingen chef i natt i vilket fall så det känns bra, ska börja någon ny
gubbe så får väl hoppas på att han är trevlig och lätt att jobba med! :)

Vad jag vet nu så blir det även jobb mån & tis nästa vecka,
kan bli mer!

Imorgon kväll blir det nog bara att slappa & ta det lungt, tror som sagt
att jag ska färga håret med, antagligen mörkbrunt.
Skulle jag ångra mig så är det ju bara att färga tillbaks till rött,
inte hela världen :)

Nu ska jag käka middag med mamma och hennes väninna.
Puss på er mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0