Right by your side!

Nu är mitt lilla "barskåp" laddat. Köpt på mig lite tysklandsmuggel,
alltid bra att ha :) Slippa åka till systemet!

För tillfället ser min framtid ganska ljus ut måste jag säga!
Om det går som det kan gå nu så kommer hela livet att ändras till de bättre!
Chansen är väl inte jätte stor, men den finns och det peppar mig massor :) 
Hoppas, hoppas!!

Mormor är på besök över natten så hon och mamma är nere på stan och skulle
avsluta med en runda på Bishops, men de missar ju jag tyvärr, pga jobb! 
Men som det ser ut nu så är jag ledig nästan hela nästa vecka, gud så skönt :) 

Jaja, nu är det väl dags att ställa sig i köket och leka kokerska ett tag.
Måste fixa käk och matlåda, får väl se vad jag hittar på för spännande ;)
Men ni får ha det så jäkla bra hörrni!  
                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0