Party på en tisdag?

Ja ni det funkar visst det med..
Och jag som skulle ha en nykter vecka? Varje gång jag säger
att jag ska ha det så slutar det med att jag dricker någon extra konstig
dag, haha.

Jag, Elli & Sofie åkte i alla fall ner till The Champ igår och mötte upp Erik,
Sammy, Figge och Petros för att ta ett par öl och kolla hockeyn.
Slutade med att vi gick vidare in till stan, först Ågatan, sen 55an och tillslut
hamnade vi även på Plaza.
Hade jätte trevligt måste jag säga :) Väldigt oplanerad kväll!

Delade taxi med ett par killkompisar och kom hem vid 03 ungefär :)
Har legat i sängen tills nu så är väl dags att gå upp snart, känner att jag
börjar bli lite hungrig så dags att fixa käk.

Ikväll: JOBBA 19:30-05:30.

Tack mina vänner för en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0