Min vecka.

Oj dåligt med uppdatering, börjar faktiskt bli rätt trött på att skriva.
Men ni ska få höra min vecka lite snabbt.

Mån - Jobbade natten
Tis - Jobbade natten
Ons - Karro kom hem från Norge, fest hos mig
Tors - Kollade film/IDOL hos Marielle
Fre - Utgång
Lör - Jimpa 25 år, födelsedagsfest
Sön - Jobba natten

Jobbar även ons & tors i veckan och i helgen drar jag nog upp till
Stockholm för att träffa släkt o vänner :)
Så det blir nog en nykter vecka för min del, skönt & behövligt!

Har även haft turen på min sida och träffat världens sötaste, snällaste,
varmaste och mest omtänksamma vän :)
Känns hur bra som helst! Mår riktigt bra i din närhet, det vet du :)

Jaja, dags att fixa matlåda och skit *suck*
Men ni får ha en jätte mysig söndagskväll, och så får ni tänka på stackars mig
som står o fryser på jobbet hela natten ;) haha. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0