Höstdepp som spökar!

Det gick rätt bra att jobba igår, var väldigt trött bara.
Men fick flera glada fylle-samtal så det gjorde mig lite piggare :)

Ni får ursäkta mitt dåliga humör igår, mådde inte alls bra!
Tror det var höstdeppen som kom och spökade lite i mig.
Men idag är jag glad igen :) Rätt trött fortfarande dock, och så har jag 
en jäkla irriterande hosta som inte vill ge sig.. 
Men men, det är sånt som hör denna härliga månad till, gillar inte hösten!

Inatt blir det jobb igen - 19:30-06:00, ja ni börjar väl lära er tiderna nu ;)
MONEY MONEY MONEY säger jag bara!   

Shit vad fort månaderna går tycker jag, snart är oktober också slut, sjukt!
Endast två månader kvar till JUL, wiiiiee :)
Oktober är egentligen en ganska ointressant månad enligt mig,
fast lite skoj händer det allt! De jag vet nu:
20 - Karro kommer hem på besök igen!!
27 - Födelsedagsfirande utav Sofie, resturang & utgång.
30 - Haaaalloweeeen

Nu ska jag äta mammas hemlagade gulaschsoppa och en fralla :) mums.
Ha en trevlig eftermiddag i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0