Hej mina vänner!

Måste tacka mina älskade tjejer för en jätte trevlig kväll igår,
ni fick upp mitt humör på topp igen, ni är underbara! ♥

Vi var 10 tjejer som käkade, möttes utanför Afrodite 19.15 för äta
god grekisk mat.. Jag tog souvlaki med tzatziki & vitlökspotatis, riktigt gott! 
Efter mycket prat och skratt gick vi hem till Hamups en sväng för att 
förfesta lite innan vi begav oss in till stan, 55an och platens.
Blev även efterfest för min del, ovanligt va? ;) den var också trevlig.

Kom hem vid 07 ungefär, och då var det sååååååååå skönt att sova! 

Idag har jag bara tagit det lungt, och det ska jag fortsätta göra. Robin kommer
hit senare så blir väl lite film och sådär :)

Imorgon blir det nog en sväng till tornby för att fixa halloween outfit ;) 
Jag säger bara: 
Liten, blå och busig - vem tror du att jag är? ;)    hahaha kommer bli så himla värt!

Jaja nu ska jag duscha bort gårdagen och bli lite fräsch again!
Have a nice evening. LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0