Duschtajm föjt av nattjobb!

Nu ska jag ta en låååång och sköön dusch innan det är dags att
börja förbereda sig för jöbbet.
För första gången på ett bra tag känns det helt okej att åka och jobba,
jag menar, att tjäna pengar är ju aldrig fel :)

Längtar tills på lördag!
Åker upp till Stockholm tidigit på morgonen så att vi hinner med lite
shopping innan vi ska på födelsedagsfirande hos min morbror och hans tjej.
Länge sen jag träffade kusinerna med så det ska bli trevligt :)
Och så får jag förmodligen skjuts hem av en väldigt trevlig person på söndag
också, och det ser man ju fram emot såklart :)

Aja nog chattrat om ingenting.. 
Ni får som vanligt gärna göra mig sällskap över telefonen i natt! :)
PUSS PÅ NOSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0