Boooommmm

Jahaa då var det lilllördag igen då, och jag jobbar, suck!
Och självklart så ska folket ut och roa sig bara för det, men men,
får väl glädja mig åt att jag tjänar bra me pengar! :)

Idag har jag träffat Marielle en sväng, var tvungen att sätta över
pengar på hennes kort för att åka och tanka eftersom att mitt kort inte fungerar!
Men har beställt ett nytt idag iaf :)
Sen har jag ätit middag & snackat skit med mamma och hennes vännina :)

Nu sitter jag här och bara tar det lungt, snart dags att hoppa in i bilen och bege
sig mot jobbet. 
Önskar att passen var lite kortare så man kom hem lite skapligare, men ikke
då, slutar inte en minut innan 05.30, jälva stämpelkort! :D

Ha en toppen kväll, och sup lite åt mig ;)
Pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0