Varje natt.. din emot min

Idag har jag lagat mat och påbörjat städningen av lägenheten, 
ser ut som ett bomnedslag överallt, haha. 
Jag ska nämligen ha fest imorgon så då kanske man borde låta folket
få se golvet i alla fall, haha. 
Rensade lite bland mina jackor nyss och upptänkte att jag har över 20 st :O
helt sjukt ju... liksom, vad ska man med 20 jackor till? haha.

Ajaa, är väl bäst att jag fortsätter nu så jag kommer någon vart, för imorgon lär
det inte finnas mycket tid för städning.
Klockan ringer 15.00 och runt 16.00 ska jag till tornby med Marielle för att köpa
alkohol och HÅRFÄRG! 
Sen hem för att färga och fixa sig innan folket kommer :) 

Ser fram emot och hoppas på en rolig kväll imorgon, 
men det brukar inte vara några problem när man har så himla bra vänner! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0