Pokerturnering!

Gick som sagt bort till Jimmy och Daniella igår för att umgås lite med dom
och Dennis. Det blev pokerturnering och god dricka :)
Tror vi allihopa blev lite smått berusade ;D Men det var väldigt trevligt :)
Vid 01 tog jag en taxi till t1 där jag spenderade natten :) 

Idag har jag bara tagit det lugnt, och ätit kebabtallrik. Tjockis, I know! :D
Gött vare. Sen har jag träffat Marielle en sväng också och snart kommer nog 
Lizette förbi :) De har/ska lämna lite papper som jag ska ge till chefen. 

Tänkte egentligen sjukanmäla mig i helgen och försöka bli frisk, men orkar inte
ligga hemma och glo så åker och jobbar i alla fall, 19:30-05:30. 
Är väl dags för mig att fixa i ordning mig lite och sen ner och skotta fram bilfan
som knappt syns under all snö, haha, lär nog ta ett tag! 
Men sånt får man leva med under den här årstiden :) Rätt mysigt med snö ändå
tycker jag, enda nackdelen är kylan och halkan på vägarna.

Nu är det dags för mig att sätta fart. Ha en jätte bra lönehelg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0