För jag blir så dum av dig!

Förjävla lyckad fredag!
Först en sväng till systemet och sen hem för att färga håret (mörkt)
och fixa i ordning mig. Marielle ringde på dörren vid 17 ungefär med öl i ena
handen och pizza i den andra, göött :D
Vid 19 började resten av folket rulla in och det blev verkligen all in för alla,
alla var på bra humör och vi hade skit kul :) riktigt värt!

Kom in till stan vid 01 ungefär, blev en sväng till platens & sen pitchers.
Och givetvis var kvällen inte slut efter stängning, efterfest hos timpa som inte
slutade förrän vid 07snåret. Sen hem och fortsätta lite till, haha.

Lördagen blev dölugn, mådde så sjukt dåligt. Lyckades ta mig upp från sängen
vid 22 ungefär för att ta en promenad som slutade med att jag hamnade hos
Marielle en sväng dit även Kenny, Dennis och Emil kom.
Riktigt lungt för min del, drack 3 öl och sen traskade jag hemåt...

Vaknade inte förrän kl 17 idag, haha helt sjukt! Hela dagen förstörd.
Men vad gör det då? Ska ändå inte göra något speciellt vad jag vet, bara ligga
här i sängen och ta de lungt, ladda inför jobb imorgon.

Jobb i veckan: mån, tis, fre, lör, sön = 51 timmar, nattetid.   Köör baree!

Aja.. vi hörs.  CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0