Through the glass

I fredags åkte jag, Robin och Jocke till Västervik för att hälsa på Robins
mamma och hennes man :)
När vi kom dit vart vi varmt välkomna och bjudna på jätte god mat. 
Efter maten fick för oss att åka in till stan en sväng för att dricka ett par öl och
kolla in utelivet, vilket inte var speciellt livat den här årstiden.
Men det var trevligt i alla fall! :)
Vi tog taxi tillbaka till huset för att sova vid halv ett ungefär..
Vid 10 vart vi väckta och bjudna på frukost, och runt 11 var det dags att åka 
tillbaks till Linköping för att kolla läget på IKEA. 
Så vart en heldag där och efter det blev det pizza på la luna :)

Morsan kom och hämtade mig hos Robin vid 19 ungefär, då åkte jag hem,
duschade och fixade mig för att klockan 20 ta taxi hem till Dennis där det bjöds
på förfest med mina underbara vänner. 
Blev även utgång och eftefest. Kom hem kl 10 i söndagsmorse och var allt annat
än nykter, haha, fyfan! Kunde inte sova heller så låg och bara glodde upp i
taket hela dagen i stort sätt. 
På kvällen åkte jag bort till Wobin igen för att glo film. 

Nu är jag hemma, ligger i sängen och bara drar mig! Orkar inte göra något.. 
Men ska väl snart upp och fixa något att äta, och så göra matlåda också för inatt
är det jobb som gäller. 
Jobb i veckan - mån, tis, fre, lör och söndag = 51 natttimmar! 
Känns förjävla jobbigt just nu men får hoppas på att veckan går fooort!

  Hoppas ni mår bra!  PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0