Måndag.

Börjar bli riktigt riktigt sjuk nu, är jätte förkyld, har världens hosta, ont i halsen
och allmänt seg och hängig hela tiden.
Men det får inte hindra mig från att åka till Ullared imorgon, så länge jag inte får
feber så åker jag! Så det så! ;D
Sen blir det nog att sjukskriva sig ifrån jobbet ons & tors för att försöka vila upp
mig och friskna till. Har ju varit sjuk i ca 2 månader nu... förjävla jobbigt!

Nu ligger jag i sängen och kollar på filmen "nu eller aldrig".
Tänkte gå upp tidigt idag så jag skulle kunna sova inatt men icke då, vaknade
inte av att klockan ringde utan mamma väckte mig kl 17.00.
Så lär nog bli en vakennatt och klockan 07.00 imorgon påbörjar vi vår resa, blir
nog segt men har köpt på mig en jälva massa redbull, så överlever nog ;) 

Aja nu ska jag fortsätta o kolla på filmen.  Ha det bra :)    MUCH LOVE! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0