Hold tight

Fredags

- Träffade pappa för att åka och byta till vinterdäck.
- Ikano med Marielle för att köpa grejer till Halloween.
- Idol, ölspel och alkohol hos mig med Filip & Marielle.
- Kort utgång till 55an & Pitch, gick hem runt 01.

Lördags

Marielle kom till mig och vi satte igång att måla oss blåa. Blev inte alls som
vi hade tänkt oss. Färgen stelnade så vi blev helt fläckiga, men men,
blåa var vi i alla fall och det var ju huvudsaken :D haha. 
Vid 7-8 kom resten av folket och det blev party party, blev en jävla massa 
folk.. 20-25st skulle ja tro. Men jävla kul var det allt :)

Blev även utgång till 55an, Pitchers och Pitch Black. Vart svin full och trött så
vid halv 03 kände jag för att traska hemåt, men ikke då, krogen stängde ju inte
fören vid 04 så det var bara att köra! ;D

När jag väl kom hem så blev det att hoppa direkt in i duschen och tvätta bort
allt de blåa. Fick även två nattgäster :) Mys.

Söndags

Lungt hela dagen. På kvällen ringde det på dörren och där stod Robin och
överraskade mig :) Så det blev filmkväll :)

Veckan:

Måndag - Jobb 19:30-05:30
Tisdag - Jobb 19:30-05:30
Onsdag - Jobb 19:30-05:30
Torsdag - Möte med cheferna på jobbet. Nervöst!  
Fredag - Åka till Västervik?


Nu ska jag bara ligga och mysa i sängen tills det är dags att åka till jobbet.
Have a great day! KISSES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0