Happy girl

Filip kom förbi en sväng igår för att hämta sina grejer sen halloween
och då fick jag höra att det var hockey på gång.
Så övervägde det ett tag men beslutade mig för att åka till Robin en stund
istället för att senare, med honom, möta upp de andra inne i stan för några öl :)
Väldigt trevligt! :) 

När det väl var sovdags kunde jag inte somna.... för mycket tankar som for runt 
i huvudet. Usch! Jobbigt! 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hïtta på, är öppen för förslag, kan bli
Västervik. Men lär väl bli uppdaterad om hur det blir snart :)
Nu är det i alla fall dags för mig att fixa någonting ätbart, är skit hungrig!

Kanske skriver senare. Ha en trevlig fredag!     LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0