Grattis på födelsedagen!

Idag skulle du ha fyllt 48 år! :'(
Har börjat tänka på dig jätte mycket på sistone och det känns verkligen jätte
jobbigt. Kan fortfarande inte förstå att det är sant, och jag tänker hela
tiden på om jag kunde ha gjort någonting annorlunda för att få dig att inte göra
det du gjorde. Säga någonting, visa att jag brydde mig och att jag fanns där för
dig! Och berätta att vi inte tyckte illa om dig, vi förstod varför men vi klarade inte 
av att leva med det. Ååh, vill bara ha dig tillbaka!!
Önskar att du kunde ha accepterat hjälpen du vart erbjuden och inset att du
faktiskt behövde hjälp utifrån, att du inte skulle klara av det på egen hand.
Om du bara hade sagt Ja så kanske allting skulle varit som vanligt nu, du skulle
va som du var första gången vi träffade dig.. helt underbar!
Skulle ge/göra väldigt mycket för att få dig tillbaka, men tyvärr så går ju inte
det :'( Så allt jag kan säga är att jag SAKNAR DIG och fortsätt att vila i frid, vi
kommer att ses igen! Idag går alla mina tanker till dig! LOVE ♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0