Everything has a happy ending!

Jag och syrran hämtade upp farfar vid 17.00 igår och sen hem till
pappa där det bjöds på mat och fika :) Jätte trevligt!
Fick 500 kr plus en vinstlott på 75 kr av farfar :) Tack Bästa! ♥ 

Åkte hem vid åtta ungefär, men han bara va hemma i ca 30 min för
sen kom Robin och hämtade upp mig :)
Så det blev chillkväll hemma hos honom. Orkade inte gå upp vid 06.30
när han åkte till jobbet imorse så låg kvar och sov till 11 ungefär,
sen kom Marielle och hämtade mig för att åka hem till henne och äta frukost :)

Kom precis hem efter att ha tagit en kort promenad med Marielle och
hennes mammas hundar.
Har fått reda på ännu fler positiva grejer nu, känner verkligen att livet
håller på att vända till de bättre :) Åker till Ullared den 30e nov och så har jag
antagligen lägenhet fixad till innan jul, känns så jäävla nice! :) 

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, men känner mig helt slut i hela kroppen
så lungt blir det i alla fall!
Imorgonnatt och på torsdagnatt är det jobb som gäller igen, men efter det är jag
ledig fredag, lördag och söndag, gud så skönt :)

Aja nog babblat för denna gång!         Puss älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0