Då var mötet avklarat!

Är fortfarande timanställd men kommer numera att gå på fast schema,
ska bli så jälva skönt att slippa bli inringd dagen innan hela tiden.  
Och ännu skönare att veta hur mycket man får ut varje månad :)
Har "prövotid" på två månader och sköter jag mig så kommer jag antagligen
att bli fast anställd. UNDERBART!

Var segt och tröttsamt att komma upp imorse men nu är jag jätte pigg
och glad :) Väldigt, väldigt bra torsdag!!
Hoppas den fortsätter lika bra :) Kanske skulle fira mer något gott? Hmm...
Ikväll ska jag nog till Robin en sväng i alla fall, kolla in hans nya lya :)

Hoppas allt är bra med er!     MUCH LOVE!


Kommentarer
Postat av: linda

Ska du flytta in till Robin ;) ?

2010-11-04 @ 21:53:34
URL: http://lindama.blogg.se/
Postat av: sandra

ehm nej? varför skulle jag göra det? haha

2010-11-05 @ 11:45:05
URL: http://sandreo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0