Stuck in the moment

Hämtade Emilia när hon slutat jobbet igår, fy fan asså,
var nog inte speciellt körklar, haha.
När ja kom fram hoppade jag över till passagerarsätet,
gav nycklarna till Emilia och sa: - Jag kör inte en meter till. Haha.

Men iaf, efter att jag hämtat henne så åkte vi till nya lyan och chillade
lite, sen bestämde vi oss för att festa.  
Så hon duschade och fixade sig och sen åkte vi hem till mig så jag
fick göra mig i ordning. Sen kom Suzan och hämtade oss och vi åkte hem
till Fegge och Ida som hade en liten "inlyttningsfest". Skit kul :)
Länge sen jag umgicks med alla gamla "EKH- tjej och killkompisar"!

Efter lite mingel och kortspel så blev det en tur med Suzans bil med massor 
hög musik, mycket sång och glada miner :) 
Sen åkte vi in till stan/Pitchers. Hade skit kul till en början, 
sen spårade de ur totalt då de människorna ja minst av allt vill träffa kom dit,
helt sinnes. Men men, efter några tårar, ett par shot och några drinkar så blev
det lite bättre :D... Kom hem vi 04.30 ungefär!
Tack alla underbara för kvällen ♥

Idag har jag vart med Emilia och Chrille på IKEA och Maxi. 
Ja köpte bara blommor och en sten som det stod "Min mamma är bäst" på som
morsdagpresent :) Så jälva skönt att va ledig ikväll,
blir en myskväll med tacos, film och chips :) Göttigött.   






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillade håret som var uppsatt typ på ena sidan!! Det var hett, smokin hot!!! ;)

2010-05-30 @ 23:11:47
Postat av: Sandra

Haha va? Nu förstår jag ingenting, vem är det? :p

2010-05-31 @ 00:49:00
URL: http://sandreo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar du att du inte hade det den kvällen?

2010-06-01 @ 20:26:58
Postat av: Sandra

Nej det har jag inget minne utav. Vem är det? haha

2010-06-02 @ 16:16:10
URL: http://sandreo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, jag var väl inte i minna sinne fulla bruk. En hemlig beundrare bara! :P

2010-06-02 @ 21:13:44
Postat av: Sandra

Haha lägg ner nu, säg vem det är! :P

2010-06-03 @ 01:24:24
URL: http://sandreo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då förstörs ju grejen med en hemlig beundrare. Jag bjuder på en drink om jag ser dig ute igen! Blir lite mer spännande så...

2010-06-04 @ 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0