Goodbye my lover?

Hade jätte svårt att somna inatt, och blev givetvis jätte
rädd av att kolla på de där jävla programmet, varför liksom?
Ligger och får för mig att jag hör och känner saker, haha!
Jaja, somnade tillslut i alla fall.. runt 05.30 skulle jag tro.
Så nu har jag sovit i 8½ timme igen, måste ju ha min skönhets-
sömn förstår ni ;) ÄLSKAR att sova! :D

Kom på att jag skulle ringt en av mina jobbarkompisar igår och
sagt om jag skulle jobba måndag-natt eller inte,
Glömde visst bort det så får väl ringa upp honom snart och fixa det.

Oj oj vilket inlägg jag skrev inatt, flum och dan, haha.
Men känslorna är verkligen som en hiss som går upp och ner, ner och upp..
Jätte svårt när man inte ens vet vad man själv vill, eller vad du vill.
Inte lätt med tanke på att man inte får några vettiga svar när man väl
pratar me dig heller. Får nog helt enkelt acceptera att läget är som det är och låta
det förbli så, för det verkar inte bli någon ändring på det i vilket fall.
Och att kära ner sig i någon som man inte är hundra på kommer finnas för än
känns ju bara något så fruktansvärt onödigt.
Ska man behöva ligga hemma och vänta på att det ska bli helg liksom, åhnej!  
Jag finns här 7 dagar i veckan och du 1, ibland 2. De fungerar inte.
Dags att slänga känslorna man framkallat i papperskorgen
och börja om på ny rulle!
Om inte du visar lite mer intresse, för då vet du vart jag finns.

Snackade igår om att gå ner till stan vid 15-16-tiden och fika med tjejerna,
men tror faktiskt inte att jag orkar. Är jätte trött men vet inte varför.
Känns i alla fall som förkylningen har gått över så det är ju skönt :) Aja,
får se hur det blir. Ska väl göra lite frukost snart och ligga framför tvn en stund :)

Have a nice day! 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt, men han borde kasta trygheten i papperskorgen!! Och våga satsa på vad han verkligen känner i hjärtat!!...

2010-05-03 @ 16:18:04
Postat av: sandra

sant!

2010-05-03 @ 16:28:00
URL: http://sandreo.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj, mitt namn föll bort från förra kommentaren!! Men klart de e sant.. han ska bara våga chansa :)

2010-05-03 @ 17:08:35
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0