Tisdag!

Igår åkte jag hem till Ida och Fegge för att kolla in deras
nya lya innan jobbet :) Så jäkla fin alltså, fusk!
Jätte länge sen jag träffa Ida så det va kul att ses en sväng,
snackade lite skit och glodde på tv :)
På jobbet var jag helt slut som vanligt, börjar tröttna på de här asså.
Går bara omkring och är yr, illamående och hängig. fy!
Längtar tills lönen kommer så man känner att det är värt det.

Idag har jag inte gjort alls mycket, varit trött som vanligt, glott på tv, 
åt en skål chips och fick ångest så var tvungen att hoppa lite hopprep,
och sen tänkte jag hinna med att rensa bort all smutstvätt från rummet. 
Kvällen/natten bjuder på jobb som vanligt. 

På lördag hoppas vi på kanonväder för då hade vi tänkt att åka ut till 
Sättunna igen för att grilla och greja och senare på kvällen blir det 
nog Strandgatan 2 för att kolla in Hoffmaestro! 
Ringde skivlagret förut för att kolla om de hade många biljetter kvar och
de hade dom så ska försöka hinna med att köpa en imorgon :) 


Hoffmaestro & chraa

   
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0