Helt slut

legat i sängen precis hela dagen, har sovit i ungefär
11 timmar inatt men är fortfarande jätte trött,
vet inte vad det är för fel på mig.
tror att kroppen kanske tycker det är jobbigt att vända på
dygnet så som jag har gjort.
men vet inte hur jag ska få kroppen att må bra igen, jag antar
att det inte är bra att få för mycket sömn men samtidigt inte för lite.
ja ni, vilka (världs-)problem man kan ha :)

idag vet jag inte vad jag ska göra. tror de blir en lugn dag bara,
är som sagt helt slut. så bara ligga framför tvn och gotta sig låter ju inte
helt fel :) funderar på att plocka undan lite på rummet med.. igen!

aja, är precis fantasilös idag, kommer inte på någonting att skriva om.
men ni får ha det så bra så kanske vi hörs senare, ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0