Söndag

Helt otroligt så fort veckorna går, de bara springer iväg,
söndag, IGEN. Jaja, vad ska man göra åtet..

Gårkvällen spenderades som sagt hos Sofie, va en jävla
massa folk där asså, mycket nya människor och de är ju alltid kul :)
Vid halv 1 tiden gick vi in till stan, hamnade på Pitchers igår
också, fast igår han vi med 55an en sväng också. 

Hade som vanligt en jätte trevlig kväll :) 
Somnade inte förens vid halv 7 imorse, man kan ju undra vad 
jag gjorde till dess? haha, herregud. Pratkvarn nr1 tror jag :D 

Vid 13 tiden blev jag väckt och medtvingad till skeppet för o käka, 
shit så slitna alla var idag asså, helt sjukt :D  
Och snart ska grabbarna iväg och spela match, HAHA, good luck fyllon! 
 
Kvällen bjuder nog på sängen skulle jag tro ;D
Fast man vet aldrig, kanske hamnar på skeppet framåt kvällen igen ;) hehe.
SÅ JÄLVA SKÖNT ATT VA LEDIG INATT!!! 
Jaja, nu ska jag slå på tvn och lägga mig och vila en stund :) bye bye! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0