Smärta i bröstet

Glömde att ställa klockan så vaknade nu för 30 min sen
av att mammas kompis råkade ringa till min mobil istället för
mammas. Men det var väl tur det, haha.
Så nu ligger jag och drar mig lite i sängen, ska vänta på att
mamma kommer hem så ska jag fixa i ordning lite frukost.

Mamma ska ha främande här ikväll, som vanligt? haha.
Men jag ska ju jobba som vanligt så mig stör de ju inte :)

Vaknade först vid 08 imorse och hade sjukt ont i bröstet, kunde inte
ta ett djupt andetag utan att de högg. Skit obehagligt.
Tur att jag lyckades somna om efter ett tag!!
Gör fortfarande ont fast inte lika grovt.
Får hoppas på att det försvinner för annars är det läkar'n som gäller!

Försesten så städade jag mitt rum igår,
så nu är det rent och fint igen :) Möblerade om lite me.
Aja, nog för nu... PuzZzzZ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0