Precious

Kul att se att statistiken blir högre :)
Inte för att jag förstår det intressanta i det jag skriver,
men i alla fall ;) haha.


- Ni måste ju skriva vilka ni är när ni kommenterar,
det här förstår jag ju ingenting utav, och jag blir ju så fruktansvärt nyfiken :D.
Liksom va? Vad hade förra inlägget med hår o göra? Hmm...
Eller är det bara jag som är trög kanske? Någon annan som förstår? :) Haha.

Kollade på filmen Precious förut, gud så jäkla hemsk film alltså.
Handlar om en överviktig tjej som blir våldtagen och får två barn med sin pappa
och hennes mamma misshandlar henne och "hatar" henne för att pappan 
ger mer uppmärksamhet till dottern än till henne. Helt sjukt.
Absolut en sevärd film fast den får inget topbetyg av mig. 7/10

Nu ska ja krypa ner i sängen och slå på en till film tänke jag.
Så ha det gött allesammans så höres vi tomorrow :) Natti natti.

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0