Piss off!

Gud så rastlös jag är då..
Och smärtan i bröstet försvinner inte, sjukt irriterande :(
Orkar verkligen inte med fler sjukdomar nu
och inte vårdcent. heller för den delen, hatar att gå dit. Helt världelöst.
Skulle vilja veta hur mycket mediciner jag har ätit de 5 sista åren,
helt otroligt alltså. Jaja, vad ska man göra åt saken?

Och gud vad tankar det snurrar i huvudet på mig direkt jag inte gör
något speciellt, när jag bara ligger och tar det lungt.
Varför tänker jag på dig liksom? Förstår det inte ens själv!
Vad är det att tänka på? Ne usch, orkar inte med skiten alltså.  
Dags att dra tillbaka minnet några veckor och starta om från början igen.
Hör så lätt de låter... men inte fan funkar det.
F A N så arg jag blir på mig själv, jag brukar inte bry mig ett skit men så
gör jag det helt plöstligt? Piss off!
Känns som att det är bäst att "låtsas" att ja inte bryr mig,
tvinga mig själv att inse att läget är som det är och kommer inte bli bättre.
Hitta någon annan som kan förgylla mina dagar/helger med glädje och skratt. 
Nej, nu får jag skärpa till mig och sluta låta så himla deprimerad. 
Livet går vidare, så är det bara. Så upp mer humöret!
    

Gammal bild från 2007!
Där har ni en riktigt, riktigt lycklig tjej ska ni veta.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0