Party party!

Igår blev det en sväng till Söderköping för att käka glass med
Elli, Karro, Johanna, Dennis och Johan :)
På vägen hem bestämde vi oss för att grilla och dricka några öl i
det fina vädret, så det blev grillparty hos Anna i vidingsjö :)
Blev även en sväng på krogen, 55an och Pitchers. Treeeeevligt :)

Idag har jag vart en sväng på stan med Karro, sen gick vi till
KK och satt oss i parken för lite häng med gänget :)
Kvällen bjuder på gårdsfest/hemma fest hos mig för att fira Dennis
som fyller 24 imorgon, grattis i förskott :)

Men men, nu har jag inte tid med det här!
Dags att fixa i ordning mig själv och hemmet innan alla kommer.
Ha en trevlig lördag :)


Bild från en av alla gårdsfester förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0