Det borde va olagligt att va så trög

Längesen jag vaknade upp med en sån här enorm betonghjälm,
hamnade på efterfest hos grannen och råkade visst somna där
en stund, så kom ner (hem) vid 09 imorse! :b haha.

Riktigt trevlig dag/kväll igår förövrigt.
Började med att hjälpa Emilia och Chrille med deras flytt, körde lite grejer och så..
Åkte ner till baugetten och käkade varin kebabrulle också.
Sen åkte jag och Emilia iväg för att storhandla på Maxi.
Och efter de gick vi ner till stan för att möta upp Elli och ta ett par öl på pitchers..
Några timmar efter oss kom även resten av gänget :) Mycket trevligt.
Sen hamnade jag som sagt på efterfest med ett gäng hos Oscar, hehe. 

Jag kan nog fan lura i folk vad som helst när jag är full, haha så jälva kul.
Hur trög är du egentligen? Fatta att jag inte bryr mig!
Jag lägger liksom inte ner energi på dig överhuvetaget.
Sorry asså men det är dags att sluta ta åt sig av det jag skriver!

Vaknade för nån timme sen, HELT DÖD. 
Ska försöka att piggna till så att jag kan hämta Emilia på jobbet kl 16, ojoj.
Aja, måste försöka få i mig lite mat i alla fall.
Ikväll blir det nog lite fest igen (om jag orkar), hoppas att vädret håller i sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0