Nyktert eller onyktert, de är frågan.

Då var jag snart redo, men det verkar inte de andra vara så jag
passar på att slänga upp en inlägg till innan jag beger mig.
Tjejerna skulle förbi systemet så antar att de tänkt o dricka lite iaf,
vet inte riktigt hur jag gör, om jag ska vika mig och ta ett par öl jag med,
eller om jag håller mig nykter. Det lär märkas om några timmar ;) 

Fick nyss ett väldigt intressant telefonsamtal, haha fy fan, är jag förvånad?
Inte ett dugg. Men man lär sig av sina egna misstag.
Jag kan tyvärr inte säga att jag tycker att det är tråkigt, för jag bryr mig inte
ett piss, och det har jag inte gjort från första början, men det vet ni också.
Blame yourself, for here is nothing left to retrieve!

Just nu känns allt så bra, vet inte varför men det bara gör det. I love it.
Men har man de bästa vännerna och den bästa familjen i världen så kan man
inte må mycket annat än bra :)

ENDAST TVÅ VECKOR KVAR TILL CYPERN, JAG LÄNGTAR!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0