Maj 12, 2010

Äntligen börjar jag känslomässigt komma på fötter igen,
skönt att inte gå omkring och tänka på dig längre.
Det är dumt att gå omkring och tänka på allt de som var bra,
tänker man på allt de dåliga istället så kommer man snart fram
till att de inte är värt att må dåligt över! 
Shit happends, life goes on! Possible future.

Fick i natt reda på att jag är ledig torsdagnatt, så jälva skönt :)
Så nu är det bara i natt kvar och sen är jag ledig tills söndagnatt. 
De uppskattas kan jag lova :)
Vännerna skulle visst ut och dricka ikväll men ska ja va ärlig så är 
jag rätt glad att jag jobbar för jag orkar verkligen inte bli full kväll
känner jag, och jag vet ju hur det brukar sluta för oss i mitt umgänge 
- de flesta får nästan alltid karatefyllor och ångest dagen efter, ne usch.

Men däremot har jag varit på stan och köpt Hoffmaestro-biljett idag :)
Så på lördag blir det drag på de hela! 
Nu står det att de ska regna på lördag helt plötsligt, men det ändras ju
hela tiden. Så vi får hoppas på bra väder så vi kan grilla! 
   

Bild: oktober 2009
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0