Lugn fredag

Första fredagen på år och dar som jag varit nykter,
känns hur bra som helst :)
Kvällen började med att jag mötte upp Johanna och
JD på skeppet en sväng, sen skulle JD iväg men jag och
Johanna satt kvar ett bra tag och snackade massa skit :)

Sen skulle även Johanna iväg så jag åkte med Dennis till
Jimmy och umgicks lite med grabbarna grus.
De satt och spelade fifa, kuuul *not* haha.
Jag, Dennis och Kim gick även ner till Mcd en sväng och köpte
oss varsin glass, gorr! Då är det fredag säger ja bara ;)

Straxt efter 22 kom även Daniella hem från jobbet så då satt
vi och snackade lite skit och glodde på film.
Har varit hur trött som helst hela kvällen, har bara velat gå hem
och lägga mig men syrran har haft fest så jag fick vänta.
Men äntligen gick dom härifrån så ja kunde komma hem och krypa
ner i sängen, skönt vill jag lova :)

Nu ska jag kolla på en rysare, The visitation, bara för att jävlas
med mig själv! haha. Ensam hemma med, kan väl inte bli bättre? :D

Längtar tills imorgon då vi ska på hoffmaestro :)
God natt med er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0